Usługi

Wdrożenie Google Analytics

Wiele osób sądzi, że wdrożenie Google Analytics kończy się wraz z umieszczeniem wskazanego kodu na każdej stronie witryny. Nic bardziej mylnego.
Jeżeli nie zrobisz nic ponad skopiowanie kodu, to nie będziesz mógł robić w pełni wiarygodnych analiz, ani nie otrzymasz dostępu do pełni raportów.
Pomogę Ci zatem z wdrożeniem i konfiguracją Google Analytics. Wykorzystam przy tym Google Tag Manager – nie będzie potrzebna pomoc IT.

Analizy ruchu w serwisie

Kierujesz się intuicją podejmując decyzje dotyczące budżetu reklamowego lub zmian w serwisie? No cóż, intuicja nie zawsze jest dobrym doradcą. Dużo lepszym są liczby, a te możesz wyciągać analizując ruch w swoim w serwisie.
Nie masz na to czasu? Mogę to zrobić za Ciebie, dokonując szczegółowej segmentacji użytkowników www. Przedstawię przy tym rekomendacje, które wpłyną na jakościową poprawę ruchu.

Optymalizacja Landing Page

Kierujesz ruch na konkretną podstronę, która ma przynieść Twojej firmie sprzedaż?
Warto dokładnie zmierzyć czy ten ruch jest efektywny i jak zachowują się użytkownicy, którzy trafiają na wybraną podstronę. Efektem kompletnej analizy landing page będą rekomendacje, które poprawią współczynnik konwersji serwisu.

Wdrożenie kodu Enhanced Ecommerce Google Analytics

Prowadzisz sklep e-commerce i nie masz wdrożonego kodu Enhanced Ecommerce Google Analytics? To błąd.
Dane z CRM to nie wszystko. Prawdopodobnie nie widzisz pełnej ścieżki dotarcia użytkownika do Twojego sklepu, ani też ścieżki zakupowej już wewnątrz serwisu. Możesz to zmienić i mieć możliwość rzetelnej optymalizacji budżetów mediowych oraz optymalizacji użyteczności Twojego serwisu www.

Analiza ścieżki zakupowej w serwisie

Dokładne przeanalizowanie ścieżki zakupowej w serwisie to czasochłonne zajęcie. Wymaga w pierwszej kolejności zebrania poprawnych danych związanych ze sprzedażą.
Gdy już je posiadasz, to musisz przeanalizować wszystkie obszary mające wpływ na sprzedaż: stronę główną, karty produktów, listy produktowe, wyszukiwarkę wewnętrzną, promocje wewnętrzne oraz sam  formularz zakupowy.
Do tego dochodzi segmentacja ruchu www.
Nie wahaj się kontaktować, jeżeli potrzebujesz pomocy w tym obszarze.

Przeprowadzenie testu A/B

Potrzebujesz sprawdzić czy nowe rozwiązania w serwisie się sprawdzą?
Warto w tym przypadku posłużyć się testem A/B.
Boisz się, że to potrwa wieczność, bo Twój dział IT jest przeciążony zadaniami?
Do zmian w serwisie można wykorzystać gotowe narzędzia typu Google Optimize, które nie będą wymagały pracy IT.
W razie potrzeb test A/B możemy przeprowadzić za Ciebie.